یکی از واضح ترین گزینه هایی که در مورد آن تصمیم خواهید گرفت، تعداد و اندازه لگن های سینک ظرفشویی شما است. در اینجا، مهم است که به عادات ظرفشویی خود و انواع چیزهایی که خواهید شست فکر کنید. اگرچه این در نهایت به ترجیحات شخصی بستگی دارد، اما بسیاری از کسانی که ظروف خود را با دست می‌شویند، سینک دو لگن را راحت‌تر می‌دانند، زیرا به آنها فضایی برای خیساندن و شستشو و فضایی دیگر برای آبکشی یا خشک کردن می‌دهد. طرفداران زباله ‌ریزها نیز ممکن است دو لگنی را ترجیح دهند که یکی کوچکتر از دیگری باشد. سینک های ظرفشویی سه لگنه نیز در دسترس هستند که یک لگن معمولاً برای دفع کننده و دیگری برای تهیه غذا در نظر گرفته می شود. اندازه هر لگن برای سینک های دو یا سه لگنه می تواند متفاوت باشد، به طوری که برخی از سینک ها همه لگن ها را یک اندازه دارند و برخی دیگر با یک لگن بزرگ و یکی کوچک، یا دو لگن بزرگ و یکی کوچک در مورد سینک های سه لگنه.

هنگام تصمیم گیری در مورد تعداد و اندازه لگن ها، به یاد داشته باشید که اندازه کلی سینک را در نظر بگیرید. مخصوصاً در آشپزخانه های کوچکتر، باید در نظر بگیرید که سینک ظرفشویی شما چگونه در پیشخوان قرار می گیرد و اندازه سینک شما چگونه بر فضای موجود پیشخوان تأثیر می گذارد. حتی اندازه استاندارد سینک آشپزخانه که85 در55 سانتی متری ممکن است برای آشپزخانه های کوچکتر خیلی بزرگ باشد  و اگر به سینک کوچکتر نیاز دارید، در نظر بگیرید که چگونه بر اندازه لگن تأثیر می گذارد. به عنوان مثال، آشپزخانه شما ممکن است بهتر باشد با یک سینک یک نفره 07 سانتی متری به جای یک سینک دو لگنه 70 سانتی متری آماده شود که هیچ چیز در آن جا نمی شود زیرا لگن ها خیلی کوچک هستند. صرف نظر از اندازه آشپزخانه، سینک ظرفشویی بزرگتر به معنای فضای کمتری برای آماده سازی غذا و وسایل کوچک است، اما اگر فضای کافی برای پیشخوان دارید، بیشتر غذا را در سینک ظرفشویی آماده می کنید یا یک سینک ظرفشویی توکار انتخاب می کنید.

در صورتی که هرگونه سوال یا ابهام دیگری در مورد خرید سینک های ظرفشویی دارید به لینک زیر مراجعه کرده و از مشاوره رایگان سایت نماییندگی رسمی اخوان جم استفاده کنید:

https://akhavanjam.com/product-category/%D8%B3%DB%8C%D9%86%DA%A9-%D8%B8%D8%B1%D9%81%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86