x تبلیغات
reading

راهنمای نگهداری از گاز رومیزی شیشه ای

 مواجهه با موقعیت هایی مانند شکستن، ترک خوردن یا شکستن سطح شیشه در هنگام استفاده از اجاق گاز شیشه ای به دلایل مختلفی رخ می دهد. در کنار چندین مزیت، شکنندگی آن یک عیب بزرگ است و در حین کار باید بسیار مراقب باشید. شما همچنین برای اطلاعات بیشتر میتوانید از مقاله روبرو دیدن کنید .: (( 4 قدم تا خرید بهترین برند گاز رومیزی شیشه ای ایرانی ))

استفاده از اجاق گاز شیشه ای شکسته ممکن است خطرات زیادی ایجاد کند، بنابراین در اینجا در این مقاله می دانیم که چگونه ترک می کند، آیا استفاده از صفحه شیشه ای شکسته ایمن است یا خیر، و در صورت ترک خوردن رویه شیشه چه باید کرد.

اجاق گاز شیشه ای از چه چیزی ساخته شده است؟

جنس رویه اجاق گاز رویه شیشه ای بیشتر از شیشه های سخت شده، سکوریت شده یا سخت شده تشکیل شده است. اینها بهترین مواد برای داشتن استحکام کششی بالاتر و مقاومت بهتر در برابر حرارت و آسیب ضربه نسبت به شیشه های معمولی هستند، بنابراین به راحتی نمی شکنند. گاهی اوقات سرامیک و شیشه برای ایجاد سطح بالایی با هم ترکیب می شوند.

این اجاق‌ها به دلیل سطح شیشه‌ای شفاف ، براق و زیبا به نظر می‌رسند. اگر می خواهید آشپزخانه ای زیبا و شایسته یک تجربه آشپزی لذت بخش داشته باشید، یک اجاق گاز رویه شیشه ای با شیشه های سخت شده یک انتخاب ایده آل است.

دلیل پشت ترک خوردن شیشه بالا

اگرچه اجاق‌های شیشه‌ای بادوام هستند، اما نمی‌توانند در برابر استفاده نادرست ظروف سنگین مقاومت کنند. اگر به اشتباه جسم سنگینی را روی صفحه شیشه ای بیاندازید، احتمال ترک خوردن صفحه شیشه ای اجاق گاز زیاد است.

همچنین اگر هر چیزی را به سختی روی صفحه شیشه ای بکشید، خراش های ریز روی سطح بالایی ایجاد می کند و با گذشت زمان، ترک پخش می شود و صفحه شیشه ای فرسوده می شود و منجر به ترک خوردن آن می شود.

 

راهنمای خرید سینک ظرفشویی

 یکی از واضح ترین گزینه هایی که در مورد آن تصمیم خواهید گرفت، تعداد و اندازه لگن های سینک ظرفشویی شما است. در اینجا، مهم است که به عادات ظرفشویی خود و انواع چیزهایی که خواهید شست فکر کنید. اگرچه این در نهایت به ترجیحات شخصی بستگی دارد، اما بسیاری از کسانی که ظروف خود را با دست می‌شویند، سینک دو لگن را راحت‌تر می‌دانند، زیرا به آنها فضایی برای خیساندن و شستشو و فضایی دیگر برای آبکشی یا خشک کردن می‌دهد. طرفداران زباله ‌ریزها نیز ممکن است دو لگنی را ترجیح دهند که یکی کوچکتر از دیگری باشد. سینک های ظرفشویی سه لگنه نیز در دسترس هستند که یک لگن معمولاً برای دفع کننده و دیگری برای تهیه غذا در نظر گرفته می شود. اندازه هر لگن برای سینک های دو یا سه لگنه می تواند متفاوت باشد، به طوری که برخی از سینک ها همه لگن ها را یک اندازه دارند و برخی دیگر با یک لگن بزرگ و یکی کوچک، یا دو لگن بزرگ و یکی کوچک در مورد سینک های سه لگنه.

هنگام تصمیم گیری در مورد تعداد و اندازه لگن ها، به یاد داشته باشید که اندازه کلی سینک را در نظر بگیرید. مخصوصاً در آشپزخانه های کوچکتر، باید در نظر بگیرید که سینک ظرفشویی شما چگونه در پیشخوان قرار می گیرد و اندازه سینک شما چگونه بر فضای موجود پیشخوان تأثیر می گذارد. حتی اندازه استاندارد سینک آشپزخانه که85 در55 سانتی متری ممکن است برای آشپزخانه های کوچکتر خیلی بزرگ باشد  و اگر به سینک کوچکتر نیاز دارید، در نظر بگیرید که چگونه بر اندازه لگن تأثیر می گذارد. به عنوان مثال، آشپزخانه شما ممکن است بهتر باشد با یک سینک یک نفره 07 سانتی متری به جای یک سینک دو لگنه 70 سانتی متری آماده شود که هیچ چیز در آن جا نمی شود زیرا لگن ها خیلی کوچک هستند. صرف نظر از اندازه آشپزخانه، سینک ظرفشویی بزرگتر به معنای فضای کمتری برای آماده سازی غذا و وسایل کوچک است، اما اگر فضای کافی برای پیشخوان دارید، بیشتر غذا را در سینک ظرفشویی آماده می کنید یا یک سینک ظرفشویی توکار انتخاب می کنید.

در صورتی که هرگونه سوال یا ابهام دیگری در مورد خرید سینک های ظرفشویی دارید به لینک زیر مراجعه کرده و از مشاوره رایگان سایت نماییندگی رسمی اخوان جم استفاده کنید:

https://akhavanjam.com/product-category/%D8%B3%DB%8C%D9%86%DA%A9-%D8%B8%D8%B1%D9%81%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86

صفحه قبل 1 صفحه بعد